Comunicat de Presa - Incheierea implementarii proiectului

Descarca comunicatul de presa

Sedinta echipei manageriale din ianuarie 2013

Actiune de Informare - Publicitate - Proiect POSDRU 55652 organizata cu ocazia zilei mondiale a apei

Program Ziua Mondiala a Apei 22 martie 2013

Sedinta tehnica 24 - 25 ianuarie 2013

Sedinta tehnica a partenerilor va avea loc in 24 si 25 ianuarie 2013 la Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca, str. Memorandumului nr. 28, sala de conferinte 120, incepand cu ora 10.

Agenda sedintei

Raport privind implementarea proiectului POSDRU 55652, prezentat la sedinta cu partenerii 24-25 ianuarie 2013.

Raport Activitate Anul 2

Raport privind implementarea proiectului POSDRU 55652, la 2 ani de la inceputul derulării.

Raport Privind desfasurarea activitatilor de pregatire profesionala

Descarca

Raport Activitate Anul 1

Raport de evaluare a îndeplinirii obiectivelor aferente proiectului POSDRU 55652 pe perioada noiembrie 2010 – octombrie 2011.

Orarul si planificarea serii pentru cursul ECHIPAMENTE ŞI TEHNOLOGII INOVATIVE DE PROCESARE A PIESELOR OBŢINUTE PRIN DEFORMARE PLASTICĂ LA CALD

Orarul si planificarea seriilor prentru cursul ECHIPAMENTE ŞI TEHNOLOGII INOVATIVE DE PROCESARE A PIESELOR OBŢINUTE PRIN DEFORMARE PLASTICĂ LA CALD sunt disponibile pentru descarcare in pagina cursului

Metodologii

Este disponibila METODOLOGIA de organizare şi desfăşurare a activităţilor de instruire, a stagiului de pregătire practică şi a examenului de finalizare în cadrul Programelor de formare profesională continuă în domeniul sectoarelor calde, implementate prin proiectul „Pregătire, instruire, educare in vederea asimilării de procese tehnologice inovative, îmbunătăţirea practicilor manageriale si a protecţiei mediului in sectoarele calde”– POSDRU/81/3.2/S/55652

Sedinta tehnica 21 - 22 martie 2012

Sedinta tehnica a partenerilor va avea loc in 21 si 22 martie 2012 la Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca, str. Memorandumului nr. 28, sala de conferinte 120, incepand cu ora 10.

Ordinea de zi

La sedinta vor lua parte juristul, responsabilul financiar, auditorul, responsabilul resurse umane, responsabilul cu achizitiile, expertul contabil, responsabilul cu grupul tinta pentru a raspunde la intrebarile partenerilor.